Jeśli prowadzisz firmę non-profit lub pracujesz dla niej, zawsze szukasz kreatywnych sposobów na zdobycie pieniędzy, aby wesprzeć swoją misję i cele. Możesz wysłać tylko tyle formularzy prośby o darowiznę w poczcie, zanim odbiorcy zaczną ich wyrzucać. Wielka zbiórka pieniędzy opiera się na zabawnych, skutecznych i dobrze zaplanowanych wydarzeniach non-profit w skutecznym miejscu jakim jest przestrzeń kreatywna w Warszawie. I są łatwiejsze do złożenia niż myślisz! Nie musisz polegać na tych samych, nudnych sposobach zbierania pieniędzy dla swojej organizacji non-profit. Oto nasze pomysły, które gwarantują, że zwrócisz na siebie uwagę i, miejmy nadzieję, zgromadzą mnóstwo pieniędzy na twoją sprawę!
1. Aukcje.
Aukcje mogą być świetną zabawą dla wszystkich zaangażowanych. Wyszukuj małe firmy, zarówno w sieci, jak i online, i sprawdź, czy chcą przekazać darowiznę na Twoją sprawę. Świetne pomysły to między innymi karty podarunkowe do kawiarni, bony restauracyjne, butelki wina lub likieru lub kosz artykułów dla zwierząt domowych w lokalnym sklepie zoologicznym. Możesz nawet sprawdzić, czy lokalni sprzedawcy żywności chcieliby przekazać jedzenie na to wydarzenie. Podejdź także do nowych firm. Są szanse, że będą podekscytowani, aby uzyskać ich nazwę i produkty. A kto nie chce ryzykować tylko 10 złotych za szansę wygrania nagrody o wartości 20 złotych a nawet więcej? Aukcje charytatywne to świetny sposób na korzyści zarówno dla Twojej firmy, jak i wielu innych, bez wkładania w to tyle wysiłku, co inne wydarzenia. Upewnij się, że wybrałeś odpowiednie miejsce na wydarzenia – przestrzeń kreatywna Warszawa o nazwie 3one33 ma na to idealne warunki!
2. Turniej golfowy.
Zabierz swoje możliwości pozyskiwania funduszy na zewnątrz! To doskonały sposób na poznanie swojej klienteli. Ale turniej golfowy wymaga znacznie więcej wysiłku niż inne wydarzenia. Ponieważ przez cały czas możesz nie mieć lokalu, musisz spróbować przewidzieć pogodę i mieć nadzieję na najlepsze. I będziesz potrzebować godnego zaufania komitetu, który, mam nadzieję, przyciągnie zarówno sponsorów, jak i uczestników. Udane wydarzenie w przestrzeń kreatywna warszawa, takie jak to, będzie wymagało promocji i wielu! Jeśli masz zespół marketingu gwiazd i oddanych członków komitetu, będziesz mógł to zrobić. Na koniec możesz porozmawiać o swojej firmie non-profit podczas ceremonii wręczenia nagród w przestrzeń kreatywna Warszawa.